± 48 uur voor vertrek. - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu ± 48 uur voor vertrek. - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu

± 48 uur voor vertrek.

Door: Bert Koster

Blijf op de hoogte en volg Bert

06 April 2019 | Nederland, Lelystad

Van twee weken naar twee dagen voor vertrek. De spanning wordt langzaam opgebouwd. 'k Hoorde dat er stroopwafelbakkers door hun voorraden heen zijn :) Het is verdacht stil op de gezamenlijke app. In Uganda wordt koortsachtig gewerkt aan ons bezoek. Eergisteren nog kreeg ik een bericht van collega Wilfred. Zo even heb ik het badminton net opgebouwd en ik wil graag nog de partijen afmaken die tijdens het vorig bezoek niet uitgespeeld konden worden en een partijtje spelen met nieuwe gasten. Onze chauffeur Christian appte me gisteren dat hij naar ons uitziet en hoopt dat het ons allen goed gaat. Kortom, ze zijn er bijna klaar voor in Nwoya en Arua en ik hoop jullie ook. Breng DV maandagochtend je allerbeste humeur mee zou ik zeggen, heb je paspoort, een grote zak geld, gele boekje, je brief met goedkeuring voor je visum en een extra pasfoto bij de hand. Dan mag je van mij die loodzware koffer wel vergeten :)! Wij, Judith, Helprich en ondergetekende hebben veel zin om met jullie Uganda door te gaan.

Sterkte ook voor de achterblijvers! De reis is goed voorbereid en we bidden er voor en gaan 'onder de Luchtmacht'! Ps. 16:8 'Steeds houd ik de Heer voor ogen, met Hem aan mijn zijde wankel ik niet' 'k Hoop dat we hier en daar goed internet hebben zodat jullie ons kunnen volgen via social media en dit blog. Graag tot ziens op Schiphol DV 17 april a.s.
Graag tot ziens DV maandagochtend a.s. om 08.20 uur bij het meeting point in de centrale hal op Schiphol! 'n Welgemeende groet.

  • 06 April 2019 - 14:05

    Nelleke:

    Beste Bert, het is dus weer zover:)
    we wensen jullie samen een hele goede reis toe, Godsnabijheid en hele mooie momenten.
    liefs van ons uit Zwolle

  • 06 April 2019 - 17:27

    Johan Trommel:

    Een heel mooie een goede reis toegewenst. Ga met God en Hij zal met jullie zijn.

  • 06 April 2019 - 17:41

    Johan Van Dam:

    Het komt inderdaad nu wel heel erg dichtbij, dan gaat het toch weer kriebelen...
    Ik wens jullie een mooie tijd in Uganda.
    Goede reis en een behouden aankomst!

  • 07 April 2019 - 02:54

    Renee:

    Leuk om weer een reis met je reisgenoten te kunnen volgen
    Wens jullie een goede, leerzaam en veilg bezoek aan Uganda toe.

  • 07 April 2019 - 09:47

    Joke Ten Heuw:

    Leuke blogs, Bert! Het komt zeker dichtbij nu.
    Ik ga het uiteraard volgen.
    Mooie tijd gewenst en een goede reis. En een behouden aankomst en terugkeer.
    Bid voor jullie.

    Groetjes, Joke



  • 07 April 2019 - 18:50

    Miranda:

    Wat een reis... hoop voor jullie op een goed reis, geweldige ervaringen. En een koffer vol mooie herinneringen.
    Ga met God, en hij zal met je zijn
    Jouw nabij op al je wegen
    Ga zo onder die zegen op pad
    Liefs vanuit biddinghuizen

  • 08 April 2019 - 04:08

    Zeger En Letty:

    Zeger en Letty , hoi Bert. Wij wensen jou en het team een goede en veilige reis. We hopen en bidden dat het een gezegend verblijf zal zijn.

  • 08 April 2019 - 04:12

    Tineke:

    Bert en team,
    Goede en veilige reis. Veel plezier met elkaar en opbouwend voor iedereen. Succes met alles wat jullie willen doen. Tot gauw.

  • 08 April 2019 - 05:02

    Pa Bulsink:

    Alle een goede reis en een behouden aankomst. Veel plezier en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Zijn we er klaar voor?

Actief sinds 03 Okt. 2008
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 127845

Voorgaande reizen:

08 April 2019 - 17 April 2019

Driestar projectreis 2019

Landen bezocht: