Tussen de dieren - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Bert Koster - WaarBenJij.nu Tussen de dieren - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Bert Koster - WaarBenJij.nu

Tussen de dieren

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Bert

12 April 2019 | Oeganda, Kampala

Vrijdag 12 april
Gisterochtend namen we afscheid van de mensen in Nwoya. Na bemoedigingen en gebed
gingen we met een busje naar het grootse, mooie Murchisson falls. Na een lange busrit nog meer het noorden zagen we buffels, krokodillen, nijlpaarden, olifanten, giraffen, antilopen,eekhoorns, wrattenzwijnen, heel veel vogelsoorten (voor de namen van alle vogels moet je bij Helprich zijn) en last but not least een luipaard! In de vroege avond ging het stortregenen waarna wij met een pontje naar de overkant van het water gingen en naar ons huisje reden. Wij hadden een super leuk familiehuis, gesplitst een jongenskant en een meisjeskant. Vooral die dames waren blij toen ze zagen dat ze een hele mooie douche (met warm water!) en een westerse WC hadden. Na Een heerlijke maaltijd en wat gedans laat naar bed