Ruim twee weken voor vertrek - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu Ruim twee weken voor vertrek - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu

Ruim twee weken voor vertrek

Door: Bert Koster

Blijf op de hoogte en volg Bert

22 Maart 2019 | Nederland, Lelystad

Hannah, Sarah, Emma, Cornelis, Karin, Kees, Helprich, Judith en Bert bereiden zich voor om binnenkort af te reizen naar Uganda, Visums zijn aangevraagd, een bezoekje aan de GGD is gedaan, malariatabletten zijn ingekocht evenals een klamboe. Er worden steeds meer WhatsApps verstuurd, beginnen de zenuwen ietwat op te spelen? ± 10.000 km hier vandaan i Uganda wordt gewerkt aan de voorbereidingen om de groep straks zo goed mogelijk te verwelkomen. Wilt u vrienden, familie, leerlingen of docenten mee laten genieten van deze reis. voeg dan zijn of haar mailadres toe op dit blog.

• 22 Maart 2019 - 16:33

W.T.M. Dieks:

Hey Bert, succes met de voorbereidingen.
    Groet WillyD

• 22 Maart 2019 - 17:07

Geurtje De Kruijf:

Ha Bert! Welkom in Afrika! Wij gaan al bijna weer naar huis

• 22 Maart 2019 - 17:31

Tineke:

Dag Bert,
    Voor de zoveelste keer ga je op pad met jongelui. Heel veel succes met alle voorbereidingen.

Nog even en dan hoop ik je te volgen en de vele avonturen te lezen.

Groet,
    Tineke.

• 23 Maart 2019 - 06:20

Zeger En Letty:

Een goede voorbereiding op een hopelijk goede en gezegende reis!

• 02 April 2019 - 08:11

Corrie Koops:

Hoi Bert

Nog een kleine week en je gaat alweer naar het warme Afrika met jongeren. Shalom