Sleep, eat & enjoy - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu Sleep, eat & enjoy - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bert Koster - WaarBenJij.nu

Sleep, eat & enjoy

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Bert

09 April 2019 | Nederland, Lelystad

8 april 2019
Om tien voor half 9 stonden we allemaal op Schiphol. we waren nog wat vroeg want Bert wilde dolgraag moorkoppen. We gaven onze koffers af en wilden door de douane…. Emma’s tas werd niet geaccepteerd, we hadden nog zo gezegd dat ze de bomgordel pas na de douane in de tas moest doen… achteraf bleek het een bom met vergissingen te zijn en kreeg ze haar tas toch nog mee. We mochten nog even winkelen en Kees heeft alvast een verjaardagcadeau uitgezocht. Zijn vrouw heeft gister het vliegtuig gekaapt en nu kan ze het horloge van 3250,- voor Kees kopen. Nou, toen gingen we dus vliegen naar Kigali, daar een halfuur wachten en toen gingen we weer door. In Entebbe waren we geland om 23:30. Daar moesten Judith, Kees en Helprich zo nodig een Ugandese simkaart… We bleven tot heel laat achten…..
Toen we met 2 chauffeurs op onze bestemming kwamen, waren we uitgeput… sommigen sliepen gelijk en anderen helemaal niet! En omdat we om 5 uur moesten op staan en pas om half twee ’s nachts gingen slapen sliepen we maar heeeeel kort! :(

9 april 2019
We stonden vandaag rond 5 uur op en om half 6 was het ontbijt… lekker dan! We stapten de auto in en toen zag Karin haar soortgenoten weer terug! (De apen). We hebben heel de dag gereden en we lagen allemaal te dutten, Karin ging van de ene kant naar de andere kant en Judith sliep heel de tijd, die was niet wakker te krijgen! We hebben vanavond heerlijk gegeten op het ZOA kantoor! We aten friet (gesneden uit aardappel), ook hadden we spinazie die zout begon en bitter eindigt ;)en een soort vissaus met rijst kon er natuurlijk ook nog bij. Nu lekker allemaal op tijd naar bed.

• 09 April 2019 - 16:45

Joke:

Hoi Ugandagangers, mooi om te lezen en leuke plaatjes.
    Geniet en pas goed op elkaar!
    Zie uit naar de volgende blog!
    Groetjes, Joke

• 09 April 2019 - 17:59

Judith:

Wat leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat! Veel plezier en succes de komende dagen!

• 09 April 2019 - 18:52

Stephan Van Wiggen:

super leuk gemaakt ik ben 2 jaar gelden me geweest een van de mooie dingen uit me leven. zijn juli nu in Noia in dat hotel wat een soort straat is? nog een fijne rijs en geniet er heel erg van het is zo voor bij

groetjes aan Bert en de rest ;)

• 10 April 2019 - 03:43

Cor & Lisanne:

Goeie more Co, leuk om je te volgen in dat verre Afrika. Alles zal reg kom ;-) heb je nog gewonnen met voetballen? kan je de ugandanezen een beetje bijhouden? Ze zullen wel snel kunnen rennen.

• 10 April 2019 - 04:09

Wim De Kloe:

Beste mensen, een goed verblijf in Afrika gewenst. Maak er een mooie week van en probeer een ambassadeur van de mensen in Afrika op onze school te worden. Ze hebben onze steun hard nodig.

• 10 April 2019 - 05:10

Zeger En Letty :

Zo te lezen hebben jullie het erg gezellig. Leuk maar ook vermoeiend. Een fijne en gezegende tijd gewenst.

• 10 April 2019 - 05:13

Zeger En Letty :

• 10 April 2019 - 12:18

A.J. Van Vugt (Vug):

Goede tijd in Uganda. De eerste foto's zijn schitterend en de berichten goed. Ik wens jullie een mooie en leerzame tijd toe. Een reis met onvergetelijke indrukken.